onsdag 16 mars 2011

Sova bör man annars dör man!

Godmorgon, godnatt, godkväll. Tänkte ta allt på en gång istället för en då och då, höhö. Smart vah?!
Tänkte också berätta lite om varför jag var så osocial igår haha. Jo jag kom hem vid halv fem och blev sur rätt snabbt, så gick in och la mig i sängen. Somnade vid fem och sov till sju imorse, så inatt har jag sovit 14!! timmar. Slå det, NÄR NI ÄR FRISKA. Fast det är väl ingen bedrift xD

Har kollar gym med Sandra idag efter jobb, börjar imorgon. Sen umgicks jag lite med Malin efter det, fick även köra automare för första gången. Riktigt chilligt måste jag säga.
Men nu är det bigbrother och eftersom det bara är paus och den snart är slut så ska jag avsluta detta inlägget nu. Vi höres imorgon again, I think (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar