fredag 27 februari 2009

Inga pengar, bara hjärta !

Jahapp, Malmö kom aldrig till Playoff.
Och Leksand kan inte sluta förstöra det för Malmö.
Men jag är inte sur, jag är inte ledsen och inte
heller besviken. Jag är faktiskt glad. De klarade sig
ur konkurs träsket och nu hoppas jag de skärper
sig och spelar lika bra nästa säsong (om de finns kvar).
*Hoppas*

Annars en helt okey dag. Sista dagen på praktiken denna
veckan, bara 3 weeks kvar xD
Än så länge är det sjukt tråkigt där, omg allt jag å Dardisch

har gjort är att ta ut papper ur mappar, sätta ihop dem
och lägga i kartonger och sen bära ut dem till ett
förådd, som vi btw städade ur också. Sådant slav jobb!
Men e där med Dardana så de bedövar smärtan, tänk
om man varit där helt själv :O herre gud säger jag bara isf.
Efter praktiken som man slutade från halv 2 :D
så åkte jag å Dardisch upp till stan, för att kolla runt lite.
Sen hem, suttit vid datan å vikt reklam ^^
Och kollat på hockeyn ofc.
Men nu ska jag kolla let's dance när de kommer tillbaka,
snacka med folk på msn å kolla runt lite ;)
Btw, fyller 18 om EXAKT 7 månader :D

älska M A L M Ö , inga pengar bara hjärta ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar