torsdag 12 februari 2009

Hur det än känns..

..vet jag att allt kommer bli bra igen
Skit dag idag alltså.
Först försov jag mig (som vanligt), så
ringde farmor och bad henne köra mig
till skolan. Kom lagom till svenskan :)
Där kollade vi på Romeo och Juliett, den
är ändå bra. Trodde den skulle suga,
men förvisso slutet behövde ju inte
bli sådär :(
Sen blev jag lite sur i omgångar under dagen,
pallade bara inte längre.
Sen kom jag å Dardana i en diskussion
där hon missuppfattade mig helt fel.
Och med henne ska jag praktisera med,
men jo det ska gå bra. Hehe

Så jag stannar kvar och krigar, kommer aldrig att besegras.
Kommer aldrig att ge upp, mitt liv har jag för att leva..


Kom hem å nu sitter jag och försöker
plugga till prov. Men snackar faktiskt mest med
Anneli och skriver här. Idiotiskt av mig jag vet.
Men pallar ej natur, å jag ska hålla uppe mitt
VG+. Yeah right, lycka till Johanna!

..kommer stanna här, för jag vet att det är värt det.
Och jag kämpar, för det är mitt enda val.
Och hur det än känns i mörkret får jag inte blicka nedåt,

jag måste tro på framtiden.
För jag vet att allt blir bra igeen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar