fredag 6 februari 2009

Har inte råd att bli sjuk xD

OMG, såå ont i halsen. Kan knappt svälja ju :/
vaknade vid 5 och kunde inte andas,
men på något sätt somnade jag ändå om.
Höll på att försova mig då mamma väckte mig 7:10
TACK MAMMA ! <3
men det försvann efter frukosten för att komma t
illbaka lika snabbt igen. Men det här är verkligen inte
rätt tidpunkt för att bli sjuk! Vi har så mycket
nästa vecka så det inte är sant. Inlämning
i både hälsa och samhälle på tisdag, redovisning
i ULS på torsdag och PROV i natur på fredag.Palla ?!
Men dagen i annars har varit ovanligt seg,
har känts som en tisdag vafan. Men nu är
det helg och ska njuta av varenda sekund
som jag inte gör läxa på :P HAHAH

Men annars får jag tacka Dardana och
Ferial för en trevlig dag ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar