lördag 7 februari 2009

Snälla, snälla "rösta ut mig" !?

Ah, kom igen?
Kollade precis på melodifestivalen.
Vilket skräp alltså, hallå? Något bättre kan man väl skriva
och några bättre artister kan dem väl skaffa?
Caroline af Uggla xS skämtar ni med mig?
Kom på en refräng hon borde ha sjungt ist.
"Snälla, snälla rösta inte på mig"
Fan så mycket bättre iaf ;) och Petra Mede, hallå.
Vem fan bryr sig om hennes klänningar?! Inte jag
iaf xS

Idag va jag hos Harri och skulle fixa vår redovisning
på torsdag, lyckat kommer det bli. Sen va det att bege
sig hem för dela ut reklamen :/ borde ärligt talat hoppa
av, haha.

Jag vet inte, gillar gillar inte. Vad är det med mig?
Har killar på span, men nej. Borde glömma dem eller?
Ah´vafan, killar borde ärligt talat visa bättre om
dem gillar en eller inte. Är trött på att leta efter tecken
hela tiden. Jag som tycker vi tjejer visar det för lätt,
men hellre det än inget alls eller hur :)
Show me something or show me nothing !
either how, I want you to like me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar