onsdag 11 februari 2009

Jag är inte vem som helst..

..nej jag är speciell.

Önska dina blickar kunde betyda något.
Betyda samma sak för dig som de betyder för mig.

Men jag är väl en i mängden enligt dig, men för mig
är du den som sticker ut.
Den som det lyser om.

Jo jo, my ass.
Se vad jag drömmer om :@
Att jag ens hoppas,
va e de för fel på mig ..

jag borde sluta nu

Annars idag har varit rätt chill, inte så mycket läxa

men desto mer irritation. Skulle lägga in en skolvideo
på datan med det funkar inte så vet ej hur
vi ska göra med arbetet. Kanske borde testat det först?
Kort dag, började 9, slutade 13 :D
Sen till stan och sen hem, där hände inget speciellt.
Suttit vid den jävla datan som jag är så trött på, men där

händer inget heller.
Känslan av tvång på att öva till natur provet har ökat
och jag borde väl börja innan jag somnar ikv (A)
hoppas på mirakel.
*håll tummarna*


placerad i mängden ..
.. ja då sticker jag ut !

1 kommentar: