onsdag 18 februari 2009

Hela världen snurrar

Jag står och ser på dig i smyg
Du står och pratar med en kompis
Du skrattar och du ler
Men jag är alldeles för blyg
Vill tala om hur jag känner ..

Forfarande sjuk, eller halv sjuk. Vet ej hur jag ska
förklara det annars liksom :P
Vaknade kl 5 och hade skit ont i örat igen.
Så gick upp och tog alvedon och gick sedan och la
mig igen. Vaknade sen 12 och hade lika ont igen,
när ska de sluta :( Sen e jag typ halvt döv där oxå,
mamma har pratat med mig sjukt mycket men
jag har inte hört ett skit av de. Menmen hon får tåla de
jag e ju trots allt sjuk hehe.

Du går förbi mig där jag står
Och du ser in i mina ögon
Då blir jag varm på något vis ..

Ska träffa Anneli imorgon, ska dra till stan och shoppa
förhoppningsvis ;)
Hon bakfull och jag döv, perfekt kombination eller?
Ska bli kul iaf, hoppas bara mina öron kan ge med
sig lite.
Men nej nu ska jag stänga ner musiken och datan och
lägga mig i sängen och kolla på skit programmen som
pågår ;) Haha, jag lyssnar på lilla melodifestivalen från
2005 :O Kan jag bli sjukare ? Ao vi får la ta å se ^^

Om du bara visste hur jag känner
Då skulle allting bli så lätt
Jag vill att vi ska bli nå't mer än vänner
För det skulle bli så rätt
För du gör så hela världen snurrar
och jag vill bara åka med

1 kommentar:

  1. krya på dig johanna:) saknar dig och dina "my ass" kommentarer (K)

    SvaraRadera