lördag 14 februari 2009

14/2, något speciellt?




För första gången i mitt tonårsliv så har
jag faktiskt inte tänkt på att det är
alla hjärtans dag.
Förr har den alltid varit speciellt och allt
med denna gången brydde jag mig inte
ett skit. Klart jag kom ju å tänka på att det
var en "speciell dag" när jag vaknade
men det var inget som tyngde mig
som tur var.

Och vadå, speciell dag. Är man kär så är
alla dagar speciella. Då borde man fira alla dagar
och inte bara denna som kärlekens dag.
Det lärde Sofie D mig idag, och det hon sa
är faktiskt sant. Skulle jag haft någon att
älska varje dag så skulle inte denna dagen
varit så speciell. Jag skulle älskat "han"
lika mycket varje dag. Vafan 14/2 är lika
viktig som alla andra dagar.

Men iaf, dagen tillbringades med Anneli som
jag inte vatt med på sjukt länge :/
Men idag träffades vi iaf, vilket va tur för jag hade
kul :)
Vi snackade, skrattade och va inne vid datan :$
Skvallrade om killar och lite annat ^^ Mohahha
Ehm , sen blev det melodifestivalen = fiasko i år.
Vilka låtar som är med, men måste säga att den
bästa låten idag var tyvärr Måns Zelmerlöw.
Sen gick vi och lyssnade på musik och snackade
lite till, medan Anne saknade en viss person ;)
Tack för idag <3 Men nej, nu måste jag dra ska vika den sista reklamen
till imorgon, sen e jag ledig ett bra tag
innan praktiken börjar i 4 veckor.

See ya <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar