söndag 15 februari 2009

Barcelona, ett land?

Dagen tillbringades med Anneli,
fast idag in her house. Anette måste tro vi är sjuka
vafan. Som vi *host* hon skrek hela tiden xD
Vi snackade, kollade bilddagboken, skrattade
MYYYYYCKET
vi kollade OTH och GG, och sen hade vi wrestling :SxD
Hahaha, ballball.
Vi har oxå bestämt oss för att resa :D Antingen till spanien
eller grekland men just nu verkar det luta åt España :D
Men det får bli när vi tagit studenten å vi fått pengar ofc.
Sen följde hon mig hem en bit iaf, å jag skulle berätta
en sak som hände igår när hon gått hem
men så gick vi förbi några buskar å där lukta verkligen
hundskit :O Såå äckligt, så jag slutade prata HAHAH
å hon började asflabba, fråga mig inte vf för jag såg
inget roligt i situationen :P

Men när de va reklam på OTH så började vi
snacka resa igen, HAHAHAH omg, Anneli e bloond

A - Men vart ska vi resa?
J - Hmm jag vet inte... Till Barcelona?
A - Men det är ju ett land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar