torsdag 19 februari 2009

Ett gott skratt förlänger livet

Idag blir det ingen sång om hur jag känner mig,
utan ska bara ta och berätta min enkla dag
i ord ;)

Anneli kom och hämtade mig, sen körde hon oss
till mobilia. Vi gick runt där i
timme och
under den tiden mötte vi Linda med vän. Och jag hann
köpa mig
2 koftor och en vanlig tröja, och Anneli
en bh som jag visade för henne ;)
Sen därefter tog vi
2:an till Davidshall och gick in på
Espresso house och drack varm choklad och åt bulle.
Så mätta vi blev, de va inte klokt kunde knappt röra oss
sen ju. Men vi klarade det och därefter gick vi och köpte
en kofta till till mig (A) för att sedan gå till Max hamburgare
för att äta dagens middag. Men vi var redan så mätta
så det var en dum idè egentligen och på vägen dit halkade
Anne minst
5 ggr xD
Väl inne på Max så beställde vi sen gick vi upp på över -
våningen för att sitta där. Och satt och diskuterade vad
hon skulle göra om en viss person skulle kommit upp.
Men så va där sådana söta ungar som höll på bakom
oss och härmade vårt skratt. Skit roligt, dem kröp på
golvet och allt, sen ville dem inte lämna när deras föräldrar
sade till dem xD
HAHAHAH
Och sen skulle jag dricka så gjorde Anneli en sådan skit
rolig min så jag spottade ut all cola på golvet :$
Och som hon flabba, jag tror hon fick magkramp hon blev
iallafall helt röd i huvudet.
Sen gick vi ut igen, skit kallt, och gick runt i stan där vi sen
träffade Amanda och pratade lite snabbt med henne innan
vi fortsatte gå. Och då va de en skum kille som började
prata på ett annat språk med Anneli, så ball.

HAHAHAHAHAH
Sen ville Anne ha glass så vi gick till Mcdonalds och köpte
glass till henne och paj till mig (eftersom den va varm).
Och där träffade jag min dröm kille, kärlek vid första
ögonkastet men han lär jag väl aldrig se igen :'(
Sen gick vi till bussen för att ta den hemåt, och där höll
Anne på att däcka av totalt, hehe.
15 - 21

Men en rolig kväll har det varit, och väldigt lång
men Me Like. Men nu måste pengarna börjas sparas
hehe.
Tack för en fantastisk dag Anne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar