måndag 16 februari 2009

OMFBA

Ännu en dag med Anneli :D
Fast inte så lång, hehe vi va ute och gick istället
för att sitta hemma å göra ingenting.
Vi träffades vi våra trafikljus som vanligt sen gick
vi upp mot Jägersro för att snedda över parkeringen.
Sen gick vi genom kolonistugorna, men alla
jävla grindarna va låsta så vi kom ej ut :O
Så jag hoppade över grinder, fan heller jag ska gå
tillbaka för att komma ut liksom. Och hon gjorde
lika dant. Sen gick jag och gjorde massa ljud
och va allmänt strörig när hon skrev kärleksbrev
i snön till en som solat hela dagen :@ bajs på han.
Sen skratta vi så mycket så vi behövde gå på
toa så vi gick hem till hennes pappa. Väcket honom
hahahaha.
Och hon blev total dissad av honom, så kuul.
Satt och skrattade sjukt mycket. Men sen
gick vi därifrån till hennes lättnad :D
hahahha så kuul :D:D

Och sen har jag börjat säga My ass till allt
så kom jag på en ny mening till det istället.

OMFBA - Of my fucking big ass ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar