fredag 13 mars 2009

Inte det värsta i livet ..

Det värsta i livet är faktiskt inte att bli dumpad som
alla jävla människor tror :S
Vafan kom över det liksom, personen var inte rätt för
dig. Om det är meningen att det ska bli ni 2 så kommer
det bli ni 2. Men gå förfan inte och klaga över det !
Det finns liksom så mycket som är värre än att
dumpa och bli dumpad.

Jag sitter och gråter, och jag vet inte varför. Mer än
att mitt hjärta värker som fan, jag mår inte bra.
Jag tänker och tänker hela jävla tiden. Och så får jag
massa klagomål över folks kärleks problem stup i ett.
Jag vill bara säga till dem
"va nöjd med resten av ditt liv istället, tänk om du hade haft kärleken ist för dem runt dig?!"
jag vet själv jag vill hitta kärleken någonstans, men vafan någon gång
ger man ju upp eller hur? Jag har börjat med de nu iaf

Jag vill må bra, och inte bara till utsidan utan på insidan med.
Känna mig glad de flesta dagarna om året, inte tänka
på det jag gör å inte känna den där handen runt mitt
hjärta som bara klämmer och jag inte kan ta bort.
Vill såga bort den, snabbt och enkelt.
Sitter och torkar bort mina tårar, försöker rädda sminket
även om det är lönlöst de e redan förstört.
Borde kanske ta bort de, sova för de kommer ju tyvärr
en dag imorgon där man måste möta folket.
Sätta på sig ett falskt leende, å vänta på mörkret innan
tårarna faller igen.

Yeah, I'm smiling
but inside i'm dying

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar