söndag 8 februari 2009

Glöm inte bort att du är värdelös, väärdelöös.

Varför i hela mitt liv kan jag inte göra något rätt?
Jag lovar mig en sak, men nejfan aldrig håller jag det.
jag är usel, så jävla usel. Hur kan jag bara låta
det hända. Vafan, hur ska jag göra nu?
Får väl gå igenom detta igen för tredje gången
men denna gånger HOPPAS jag inte kommer
bli lika jobbig som de andra 2.
*hoppas, hoppas*
Det är attraktionen man faller för men det är insidan man stannar kvar för.
jo, det är just de. Men dem som inte är attraktiva då?

Jao, annars idag har det bara blivit läxor.
Arbetsmiljö och arbetsmiljö igen.
Vafan, kommer slänga datan snart xD
Är så trött på den, antingen sitter man och
kollar bilddagboken hela tiden, eller så gör man läxorna
på den. Och det värsta är att jag inte kan
hålla mig borta hur jag än gör. Hjäälp mig någon :(

Annars inget annat, ska försöka hålla mig
vid liv och ja aq-va-kul imorgon med klassen.
*yeey*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar