måndag 10 december 2012

Vinterjacka, behövs den eller inte?

Såå, mamma frågade om jag min vinterjacka va varm. Inte vet väl jag, inte använt den än. "Inte så kallt i New York, klarar mig på jackan jag lånar av A. Mammorna på skolan brukar komma och hämta upp barnen utan jackor," blev mitt svar. Men efter ikväll funderar jag faktiskt på att ta tillbaka det.. Men vet inte riktigt om det var regnet som gjorde det kallt?

Sa innan att jag skulle ligga och kolla tv hela dagen, så blev det inte. R avbröt mig och ville spela wii, så han snodde tvn från mig hela dagen. Blev film inne på rummet istället, datorn är en bra uppfinning. Sen skypade jag med mamma en stund och efter en halv dag slappandes i sängen i pyamas så drog jag faktiskt på mig kläder och tvättade ansiktet. Blev en tur upp till white plains och träffade tjejerna för lite middag, kallt och regnigt.. Inte min smak alls, haha.
Sedan körde jag hemåt igen, tankade även bilen i regnet. I den stunden önskade jag mig faktiskt att jag hade min vinterjacka från Sverige här, den hade fan hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar