söndag 2 december 2012

December månad

Lördagkväll, var tar tiden vägen egentligen? Vet att jag alltid tjatar om att tiden springer iväg, men snälla, det är den 1 december. Ni måste ju hålla med mig?
Och snart är det jul, för första gången på några år så längtar jag faktiskt till julen. Ska fira den med min amerikanska familj och dessutom ska jag resa iväg. Känns som även december månad rulla på, inga undantag här inte.

Har Madde på besök, hon har varit här sedan igår den jäveln. Hon hämtade pojkarna med mig och spenderade sedan hela dagen tillsammans med mig och dem. Jobbade kväll igår också så det var rätt skönt med en kompis här, då pojkarna gillar henne så underlättade det bara haha.
Hon klagar alltid på att det är kallt här hemma och eftersom det är varmare i mitt rum än lekrummet så gav jag henne min säng medans jag tog bäddsoffan. Gör inte mig så mycket, gillar när det är varmt under täcket och kallt utanför.Så just nu ligger hon och sover, trötta mormor.
Själv har jag precis beställt lite julklappar, helt peppad på att se hur de blev. Längtar till de kommer! Men ska tvätta ansiktet, kolla lite till på vänner sen ska nog jag också besöka John Blund. Inte för att jag är direkt trött, men de kommer väl.

Ps: Köpt vykort idag, tror ni det kommer någonting i brevlådan om några veckor eller kommer de när jag väl kommer hem igen? hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar