söndag 16 december 2012

Tideeeeen

Har sagt det förr och kommer säga det igen, fan va tiden går fort. Tiden innan vi bokade resan till Orlando gick fort, men samtidigt långsamt. Sedan dess har den sprungit förbi, vet inte riktigt vad jag gjort under denna tiden :|
En vecka kvar, 5 dagar jobb sen är det julhelg och efter det är det julafton (24de) och juldagen (25te), sen reser jag iväg. Så i veckan ska jag spendera min tid med pojkarna, packa, säga hejdå till Madde som reser till västkusten för två veckor med sin syster, träffa upp Sandra och Julia för att boka alla biljetter till disney world m.m och även fira min 6månaders dag här. Så denna veckan lär ju inte vara särskilt länge heller..

Idag kom Madde hit, vi åkte till applebee's for lunch och sedan tillbaka hem för att pynta granen med värdfamiljen. Nu är det lite julstämning i detta huset, längtar till julafton!
Sen vid fem så åkte Madde hem, så jag kollade på teckat med pojkarna och sedan åt jag med familjen. Vart sitter jag nu då? Framför tvn i lekrummet, kommer ha ett gumpavtryck där efter mig snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar