onsdag 5 december 2012

Fashion show

Idag följde jag med R på hans klassresa till Tarry town, de skulle besöka en fyr som numera är mer som ett "museeum". Kul att följa med, fick även åka en typisk amerikansk skolbuss också hihi. Var lite jobbigt att gå upp imorse, men glädjen i R när jag dök upp på skolan var det.
Sedan åkte jag hem en runda och bytade om för att sedan åka tillbaka 45min efter och hämta pojkarna. Lekplats och sedan läxor, precis som det ska vara. A och G kom hem tidigare idag också, så behövde inte göra middag till pojkarna.

Nu sitter man och kollar på victoria secret fashion show, aldrig varit intresserad av det förr. Men då jag handlat både trosor och bh därifrån så måste jag ju bara se det.
Hörde från en bilreklam innan idag att det skulle motivera till att åka till gymmet, och jag måste säga: självförtroendet blir ju inte bättre när man ser deras kroppar.. Men gym, yes, det kommer faktiskt hända. När jag kommer tillbaka från Orlando så ska jag anmäla mig, måste få reda på denna magen någongång, eller åtminstonde försöka. Men hade lätt bytat med Mirande Kerr vilken dag i veckan som helst, inte lika övertygad om att hon bytat med mig dock x)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar