onsdag 12 december 2012

Spara pengar är omöjligt

Hur kommer det sig att när man måste spara sina pengar, och lever med en grymt begränsad summa att använda under de kommande veckorna, så kommer man få flera tusen saker som måste köpas in? Okej, kanske inte tusen men ändå en hel del saker som man faktiskt inte har råd med men som är rätt nödvändiga?
Är det bara mig detta händer, eller är det faktiskt fler som känner igen detta? :|

G gav mig även ett tips idag på hur jag kan få bilder till bloggen igen, så snart kanske ni får se vad som händer i mitt liv igen. Känner att min blogg kan bli lite mer intressantare än bara text, eller va säger ni? Men ska testa det iaf och se hur det funkar.
Igår jobbade jag, tvättade, vek kläder, slog in julklappar, "lagade" mat (värmde pizza) och sen var dagen nästan slut. Idag var vi på lekplatsen, gjorde läxor, slog in julklappar, lagade mat och sen var denna dagen slut. Nu sitter jag där jag sitter bäst, på mitt feta arsle haha. Väntar in nanny, sen efter det ska jag nog gå och lägga mig. Upp tidigare än vanligt imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar