lördag 8 december 2012

Face the fact

Igår gjorde jag ingenting som var nytt för mänskligheten. Jobbade, lekte med barnen och åt middag med familjen. Men jo, just det. Hämtade två grejer från cvs efter jobb, julklappar :D weeey. Två julklappar klara, bara 3st to go. Fortfarande inte kommit på vad jag ska ge pojkarna, men får väl bege mig till typ toys'r'us någon dag och ta reda på det.

Vaknade tio?! idag, och kunde inte somna om. Lite frustrerande faktiskt, jag som älskar att sova. Men det var bara att face the fact och stiga upp. Så jag gick ner och åt frukost, sedan gick jag upp och rakade benen och nu sitter jag här och väntar in Rebecka som ska anlända om ca 1½h. Kanske ska läsa min nya bok medans jag väntar? Har ju ändå ingenting annat och göra, städade rummet gjorde jag ju igår..
Nepp, book it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar