fredag 7 december 2012

Ooops!

Förra veckan gjorde jag någonting, någonting jag sa att jag skulle vänta med. Jag köpte min vinterjacka, för mina svenska pengar :|  ooops! Men har lovat mig själv att lägga undan pengar från min lön i mitt resemånads"konto" sen efter Orlandoresan, så det jämnar ut sig.
Hämtade också en bok från biblioteket som jag beställt för ett tag sedan, var lång väntetid men A sa att den ska vara bra så nu måste jag ju bara läsa den. Så kör igång ikväll, men kan inte tänka mig att den ens kommer i närheten av fifty shades of Grey (A)

Idag annars så har jag jobbat, gjort läxor och lekt "ticklemonster", haha. Nu kollar jag på cosby show och väntar in mina andra program, en vanligt dag helt enkelt.
(ville lägga upp bilder på min nya jacka som kom idag, skit fin! Men tyvärr så funkar det fortfarande inte.. kanske måste byta bloggportal ändå?!).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar