torsdag 6 december 2012

Bara mina kompisar..

Nej, nu är jag trött på det här. Jag vill också ha besök från Sverige.. hur kommer det sig att det bara är mina kompisar som inte tänker dyka upp i New York? Madde har haft sin familj här, idag kom hennes bästa kompis och några dagar innan jul ska hon åka till Los Angeles eftersom hennes syster ska åka dit. Rebecka har haft en kompis här och till jul kommer hennes familj. Sandra har haft sin syster här och Sofia ska ha sin syster på besök. Ines ska ha besök av både hennes bästa kompis + familj till vårterminen.
Medan mina kompisar och familj är i Sverige, varför får inte jag besök?

Ja, jag är faktiskt lite ledsen över det. Förstår att mina kompisar har jobb, studier och kanske inte råd eller tid att komma över och hälsa på. Men just nu vill jag inte förstå, just nu vill jag mina kompisar ska köpa sig en flygbiljett till New York och komma hit..
Inte brytt mig så mycket om det innan, men nu när alla andra får besök så blir det lite extra jobbigt :(

2 kommentarer:

  1. Ska köpa en triss, hoppas på storvinst! ;) Önskar verkligen att jag hade kunnat besöka dig, Hade varit riktigt kul! :)

    SvaraRadera