torsdag 13 december 2012

Byebye friend

Är det nu man ska börja räkna ner dagarna till ens kompisar åker ifrån en? Okej, har förvisso inte så många kompisar här som faktiskt kom före mig. Men idag sa jag hejdå till Alexandra, som valt att åka hem 2månader tidigare. Hon hade det inte helt perfekt i sin värdfamilj, så jag förstår hennes val. Nu kommer hon tillbaka till sina vänner, familj och sitt svenska liv igen.

Idag hämtade jag pojkarna klockan elva, halvdag i skolan nämligen. Vi åkte till postkontoret och lämnade lite paket som nu ska åka över atlanten. Vykorten låg dock inte där, har fortfarande 3st kvar att skriva. Men de ska iväg snart de med, måndag, jag lovar!
Sen drog vi till ett fullpackat mcdonalds för lite lunch, blev bara att köpa maten och sedan köra hem för att äta det där. Sedan har vi lekt, gjort läxor, kollat tv och lagat middag.
När G sedan kom hem så drog jag iväg till Bronxville med Alexandra för att träffa Ines. Blev starbucks och varmchoklad, även en massa snack. Träffar ju inte dem så ofta längre.. Men det ska börja ändras, ska försöka börja komma tillbaka till fotbollen hade jag tänkt. Försöka komma upp på morgonarna bara (A)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar