måndag 3 december 2012

1a advent

Bäddsoffan är ändå skön, funderar faktiskt på att sova här inatt igen. Har tvn här, datorn i knäet och en bredare "säng". Men ska nog återgå till min egen säng imorgon igen, den är nog något bättre än soffan haha.
Vaknade vid nio imorse, med hjälp av min väckarklocka såklart. Klockan tio körde jag sedan Madde hem då hon skulle jobba idag. Sen kom jag hem och kollade lite julfilmer innan jag och A begav oss mot stan, musikal stod på schemat. Bare - the musical handlade om ett gay-par varav en av dem va den coola och absolut inte kunde berätta att han var homosexuell, hans syster var knarklangare och så gick de i en katolsk skola. Den var bra och jag hade kunnat se om den, var även en matinèe men kändes verkligen inte som det. Hoppas den slår genom!

Nu ligger jag uppe i lekrummet som vanligt, jag saknar mig böcker :(  kollar på grinchen, en av de tråkigaste filmerna jag vet. Kanske för att jag sett den alldeles för många gånger?
Ska skriva lite vykort ikväll tänkte jag, sedan blir det nog tv resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar