söndag 9 december 2012

Inte på ett tag

Nepp, nu blir det inte fler utgångar på ett tag.. dagen efter tröttheten är bara inte värt det, eller är det det? Sen att man förmodligen fortfarande har sprit i kroppen eftersom man sovit för lite och druckit för mycket kanske har lite med det att göra också.

Ja, så vi drog ut igår. Alltid skoj, eller? hahah. Rebecka kom till mig vid ett, vi körde iväg och letade klänningar som vanligt. Tycker dock fortfarande inte att någon är direkt snygg på mig, så det blev ingen igen som vanligt. Sen blev det hem och göra sig iordning, Ines kom även över och fixade sig här. Nu ser mitt golv ut som ett bombnedslag, tjejer alltså, så mycket grejer.
Sen drog vi ut, HLB, festade lite och drack lite till. Madde och en av hennes kompisar från Sverige kom även över och gjorde oss sällskap. I slutet av kvällen så drog vi vidare på efterfest, någonstans där försvann Ines också men det märkte ju inte jag såklart.. Kom till efterfesten och det är då jag kommer på att vi saknar en person. Så klockan fem på morgonen får jag för mig att sticka ut och leta efter henne. Kom dock på, när jag kom ut, att det inte var den smartaste idèen jag haft och mobilen var död. Såå, jag satte mig på subwayn hem.

Och hemma är jag, ska nog ner och hämta lite mat och sedan ska jag ligga framför tvn resten av dagen. Lite fördelar finns det ju med utgångar haha ;)
Hoppas även tjejerna svarar mig snart, lämnade ju dem på efterfesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar