måndag 6 september 2010

what a way to make a living..

Efter jobbet idag så va man på danmark seminarium i två timmar. Känns rätt kul att jobba i danmark så funderar på att sticka till köpenhamn med lite cvn och dela ut, någon som skulle vilja följa med? :)
Sen blev det staaan med Dardisch <3, vi kollade lite på h&m, gina tricot, åhlens m.m. Så nu vet jag vad som finns när jag, Olsson och Helena ska sticka ut på onsdag.
Måste förnya min garderob, det är liksom panik snart hahah.
Så lite festkläder, lite vardagliga kläder och så. Tack och lov får jag lönen imorgon, sen saknar jag bara skor.
Funderar på att ändra stil liiiite, men bara lite. Vad skulle jag passa bäst i tro? Vad BORDE jag ändra?

Sen så beställde jag ett par tights idag från Nelly.com. Jag ääälskar dem, men samtidigt lite osäker på om de skulle vara snygga på mig? Men de ska komma i veckan så får hoppas på de bästa, annars skickas de tillbaka dit de kom ifrån!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar