onsdag 8 september 2010

Shoppaholic

Fiick mina tights idag, ÄLSKAR dem. Vad ni gör bryr jag mig inte om, och även om de skulle vara snyggare på längre ben så tänker jag bära de med stolthet oavsett! Mah gosh , me lajki.
Sen blev det röja stan med Helena idag, Olsson var sjuk och kunde tyvärr inte hänga med. Men kläder shoppades och mycket snack blev det. Fick med mig hem:

9 par strumpor (färgade)
3 par linnen (1svart, 2vita)
2 tröjor med spets (1vit, 1svart)
2 bh (1röd, 1 svart)
1 halsband

Men hittade inte vissa saker så ska ut antingen imorgon eller på fredag och fixa 2 par svarta tights, en randig tröja, hårfärg och en present till Sandra :)  Men det ska nog fixa sig. Någon som vill joina mig? Det är bara att säga till isf, i'm open for suggestions.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar