torsdag 30 september 2010

*håller tummarna*

I'm hooome. Började klockan sju och slutade halv sex, det är totalt 10½ h jag har arbetat idag. Nästan sjukt, trodde aldrig att jag skulle skaffa ett sådant jobb. JAG, jag som hatar att anstränga mig x)  men trivs på arbetet så det är ju ändå bra. Hade jag ogillat stället så hade jag aldrig klarat mig.

Natten igår var heller inget vidare, förstår inte vad som hänt och kul är det ju definitivt inte heller. Vill kunna sova ordentligt. Och imorgon fick jag en timme extra att sova bara för att vi jobbade undan idag, wiie. Fick även pengar igår av chefen så betalade faktiskt hem för en stund sedan, så nu kan de inte klaga och det känns som om jag bidrog med något till familjen. Ska kolla biggest loser om en kvart sen så blir det idoool. Sen förmodligen så ska jag sova tidigt, får se om tröttheten finns där då!? *håller tummarna*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar