tisdag 21 september 2010

Freedom

- Vi tar ledig idag jag mår inte bra jag hör av mig sen o hämtar ut din lön, kram!
Detta smset såg jag klockan kvart i sju imorse, preeecis när jag tänkte gå ut från mitt rum och ta på mig skorna. När jag var helt klar och redo för en arbetsdag bara för att vara ledig imorgon istället. Men nej, då fick man vara ledig idag istället och behöva jobba imorgon.. Jag som inte alls var inställd på det :(

Men stack till Sandra vid tre istället och umgicks lite med henne, kom typ hem för en halvtimme sedan och nu kanske det är bäst att sova? eller äsch, jag vet inte riktigt. Och rejält ont i nacken har jag, typiskt.
Jag vill fixa min blogg men orkar inte, det tar mycket av mina krafter. Jag vill städa mitt rum men orkar inte, jag vill hjälpa till här hemma men jag orkar inte. Jag borde utses till världens lataste människa, puuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar