lördag 18 september 2010

a new day, different opportunites

Det är lööördag, väcker det inte några känslor hos er? Jag brukar älska lördagar för man är ledig men jag kan hata dem lika mycket ändå. Ingenting på tv, man har ingenting att göra på dagarna? Jao, finns så många exempel som gör att man både hatar och älskar dagen.
           Halva dagen igår och under den tiden jag varit vaken idag så har jag läst. Glömmer alltid hur mycket jag älskar att läsa. Emma kom hem med en bok på 400 sidor igår, jag tror att jag började på den kl åtta någongång och just nu har jag 80 sidor kvar. And I love it! Sjukt bra bok.

Pappa och Emma är och handlar, Sara sover hos en kompis och mamma är sjuk så hon ligger inne i sitt sovrum. Så man kan väl säga att jag är ensam hemma. Det blir inget Josefine idag heller, det kom visst upp något annat. Så jag stannar hemma och ska kolla matchen mellan Arsenal - Sunderland istället. Det borde väl bli vinst? :)
Nej, nu ska man göra pappa en tjänst och tömma diskmaskinen sedan återgår man till boken.

bara för söööta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar