söndag 26 september 2010

18 soon 19

Inatt/imorse fick jag äntligen sova, inte sova ut så som jag ville men jag vaknade inte varje timme och var uttråkad haha. Jag tror att jag typ gick och la mig runt 5 och sov till halv två helt utan problem. Me lajki, ALOT!

Gårdagen började bra, men avslutades lite sämre tyvärr :/
Jag, Nilsson, Sarah, Helena och Olsson började på ölcafèet med lite mat och massa snack, sen drog vi vidare mot Olsson place precis som i planerna. Väl där deltog också Chris och Isabel. Vi spelade kort och drack en massa. När klockan närmade sig elva steg vi på bussen på väg mot centralen. Blev iväg till slagt där det blev en hel del dansande, sen stack vi typ tidigare för några ville inte vara kvar. Så det blev Barcelona för att träffa några polare. När sista bussen gick 03:49 var jag på den, på väg hem för att sova ut.

Jah, kvällen blev väl inte exakt som jag hade velat men annars var den väldigt skojig. Så nu är det bara en dah kvar sen är man 19, mohaha. Jag vill nog inte, 18 var så perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar