torsdag 23 september 2010

Fuckad data..

Min bloglovin (där alla bloggar jag följer är samlade) har inte funkat på över länge, men nu när den äntligen fixar sig så funkar fan ta mig inte facebook?!? Jag orkar inte sådant, är det inte min internet som klyddar så är det de som finns på internet som gör det!

Har jobbat idag, säg mig när jag INTE gör det. JO, imorgon bl.a :D  sen har lilla Olsson sagt till sin mamma att jag ska vara ledig på måndag med, och det får jag. Hahah, vilka snälla människor det finns omkring mig (ingen sarkasm). Så det blir blondera utväxten imorgon, var på coop för en timme sedan och köpte ny färg. Och denna gången ska det bli bra!! Sen senare på kvällen färgas håret brunt, men ska försöka få en bra bild på det blonda innan jag gör någonting annat.
Men kollar på tv nu så ska återgå till det, om nu inte facebook vill vara min vän  :(

blonderingen från förra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar