tisdag 21 september 2010

En åsikt är en åsikt, kan du inte acceptera andras så be inte om den!

Bloggen får vänta, orkar inte fixa den just idag och klockan är tolv. Jag borde sova -.-
Men en sak som stör mig just nu är allt tjaffs som sker på facebook bara för SD kommit in i riksdagen. Jag bryr mig verkligen inte, men också så är jag inte direkt insatt i politiken och kommer förmodligen aldrig bli eftersom det är sjukt tråkigt. Men folk anser att de som röstar på SD är rasister, folk anser att de som röstar på SD inte tycker att alla är lika mycket värda.
Min uppfattning är totalt annorlunda. SD kan visst tycka att alla är lika mycket värda, men för att folk ska få ett bra liv så måste man ta hand om det folk vi har i sverige först. Hur kommer det annars se ut om några år? Då kommer Sverige vara fullt av invandrare som ingen tar hand om. Och varför ta in massa som vi inte kan ta hand om, som kanske inte kan få ett bra liv här p.g.a att vi är för många?
Jag tror att SD vill se till att VI mår bra först, att VI kan leva. Såå var ligger felet?

Nu säger inte jag att jag står helt på SDs sida, för jag vet inte så mycket om dem men jag tycker inte att det är helt fel att de kommit med i riksdagen. Sverige behöver förändring så inte moderaterna kan styra och ställa hur de själva vill. Och jag säger inte att jag röstat på SD för det har jag inte, vilket parti jag röstade på har ni inte med att göra. Men en åsikt är en åsikt, kan folk inte acceptera att vi alla har olika så var ska då den här världen sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar