tisdag 28 september 2010

Så sant som det är sagt :)

Trooooo det eller ej, men jag börjar bli varm. Fast lite värme till om fötterna hade inte varit fel. Men ska behålla kläderna på if det skulle finnas risk för att frysa igen.
Och Arsenal leder över något lag vars namn påminner om Pakistan,  1- 0 arshavin! :D

Och även jag måste poängtera, att när jag kollade på Biggest loser innan så tror man ju att man lär sig. Hur man ska äta, hur man ska träna m.m men ändå sitter man där framför med choklad i munnen och tänker på hur lycklig man borde vara som inte ser ut så. Men som Liz (biggest loser deltagare) sa en gång ;
jag satt där framför tvn med glassen i handen och kollade på programmet, och nu är jag här.
Och jag säger, jag vill verkligen INTE hamna där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar