fredag 17 september 2010

Friday, oh mighty friday!

Kommer ni ihåg vad jag skrev igår? Nja, kanske inte men jag sa att jag skulle sova läääänge idag. Och det gjorde jag fantamig. Somnade innan tolv igår och vaknade runt tio imorse, men inte nog med det jag somnade om. Vaknade vid halv ett och somnade om, halv två och somnade om, halv tre och somnade om. Sista gången jag vaknade utan att somna om var kvart över tre. Jag behövde nog verkligen sova ut :|

Har precis kollat film med Emma, camp rock 2. Och den var rätt så bra ändå, brukar inte gilla dem men den dög hehe. Imorgon blir det förmodligen hem till Josse eftersom hon har sin systers lägenhet i 2 veckor. Skulle ha en liten tjejkväll där men jao, det beror ju på om pengarna och humöret tillåter det :P
Men nu ska jag drao, puuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar