tisdag 28 september 2010

Dem bästa stunderna har vi tillsammans!

Jag ääär finally varm över hela kroppen nu, eller vänta! Nej, tårna fryser fortfarande. Och jag börjar kvart i sju imorgon, döööööh. Sånt orkar man bara inte, that sucks. Men pengar får man så det gäller bara att bita i det sura äpplet.
Men anledningen till att jag nu drog upp att jag börjar så tidigt var för att de innebär att jag måste sova nu, vilket jag inte alls är så trött för. Så förmodligen kommer jag ha en sömnlös natt till, stackars lilla Anette imorgon (6)

Vet ni vad jag vill köpa som en liten present till mig själv? Huset fullt - boxarna. Kollade jämt på det programmet när jag var yngre och sedan bara försvann det. Sen på sista tiden har jag börjat komma på mig själv med att sakna det så i förrigår kollade jag lite klipp på youtube, och idag helt oväntat så gick det på tv4 komedi. Waaah, love it. Nu vet man vad man ska följa hädanefter!
Nu är bara frågan om jag ska köpa boxarna eller inte? :)  puuss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar