fredag 10 juni 2011

Sjung om studentens lyckliga dag..

Jah, den låten kan jag inte alls haha. Var på Tesses student idag, och den låten började alla sjunga typ minst två gånger. Sån allsång you know? Men jag kunde typ, jah, det som står i rubriken.
Minst 200personer kom, och det var inte många av dem som jag kände :/ så satt med mamma, Emma och Sara hela kvällen. Sen blev Sara sur, så vi bestämde oss för att åka hem.

Jag har kommit på en sak som jag hatar, HANDIKAPPSPARKERINGS PLATSER! Jah, asså inte på det sättet, utan de som används/är till någon nytta de är ju bra att ha. Men på vår gata så är där en tom parkeringsplats, där står praktiskt taget aldrig någon bil. Sen säger "ägaren" till parkeringen att han har den så hans barnbarn (inte handikappade/det andra ordet de vill bli kallade som jag inte kommer på just nu) kan parkera när de kommer och hälsar på. Som är typ en gång i halvåret!!

Usch för sånt skit, men nu är jag redigt trött så ska nog ta och sminka av mig och krypa ner under täcket för denna fredagen. Vi höres nog imorgon igen, pöss :)
Hade också tänkt att säga, att jag va jävligt sugen på att dra ut innan bara pengarna och vännerna som saknades :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar