fredag 3 juni 2011

be realistic; always wish for what's impossible

Jao, då börjar även denna dagen ta slut. Fredag, men det har känts som lördag hela dagen xD men lördagen får jag uppleva imorgon då jag ska till Olsson på "förfest". Förfest för dem iaf, jag ska bara vara med under den stunden sen ska jag hem igen. Så blir de när man är fattiglapp :/
Sen har typ alla heleneholmare på min facebook deppat ihop över att studenten var för ett år sen och blablabla hur kul det var och att de önskade att man fick återuppleva den igen. Men NEJ, jag tänker inte säga samma sak. Istället, för ett år sedan blev jag av/bestulen på min älskade mobil som jag så jävla gärna vill ha tillbaka! bajspåse..

Men nu ska jag nog borsta tänderna, välja ut en ny bok att läsa och sen hoppa ner under täcket. Vi kanske hörs imorgon, kanske inte höhö. Pöss!

1 kommentar:

  1. fattiglappar e vi båda :( lider med dig.
    ja och min ipod blev spårlöst försvunnen, mystiskt :( så inget jag direkt saknar när det gäller just detta. haha.

    massor med kramar, saknar min johännä!
    your dana

    SvaraRadera