måndag 13 juni 2011

Glassfrossa

Ätit glass hela dagen känns det som.. Gick tidigare från jobbet idag då jag skulle på möte via arbetsförmedlingen (då är det obligatoriskt annars mister man aktivitetsstödet). Efter det mötte jag upp mamma på värnhem stack in till mcdonalds och köpte mcflurry, sen nu precis stoppade jag i mig en skål glass till!
Måste verkligen till gymmet snart igen, snart kommer det väl vända och så kommer jag börja gå upp i vikt igen.. om jag inte redan har det vill säga :/

Näh, nu ska man sätta sig i sängen med tvn igång för att rita Emmas bildläxa, ha ha ha. Det är dock inget jag gör helt frivilligt, men den ska in imorgon och hon är bombad med läxor nu den sista veckan.
Men have a fortsatt nice dag, så hörs vi imorgon again. Pusshaij!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar