måndag 20 juni 2011

Does it have to be a problem?

Förstår varför jag gått upp i vikt igen, allt jag gjort på senaste tiden är ätit och slappat. Jag tänker inte alls på vad jag äter och jag gymmar inte längre. Inte konstigt då juh.. Känns som min kropp och hjärna tagit semester redan, ha ha.

Jag är inte den typen som läser massa bloggar, att jag ens själv bloggar är överraskande. Jag läser typ felsms, mina vänners bloggar (när de väl skrivit ett inlägg) och sen händer det väl att jag läser Kenzas ibland, men det händer inte heller alls ofta.
Men idag så har jag kollat lite på de största bloggarna i Sverige (inte alla, men en del av dem). Fan alla de känner varandra jue, sen bor fan alla i stockholm också. Så är dem inte tillsammans så är de vänner. Undra om de blivit vänner genom bloggandet eller om någon kännt varandra sen tidigare?
      Fast nej, nu ska jag återgå till mig glass och tanken på att jag MÅSTE sluta äta sånt skit. Möte med "arbetsförmedlingen" imorgon klockan 09:00, wish me good luck till att jag lyckas vakna i tid xD

ps; MFF 2 - 0 KFF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar