tisdag 14 juni 2011

Mitt liv is going under!

Känns som att när en del av mitt liv börjar fixa till sig då fuckar en annan del av mitt liv sig. Så jag kommer fan aldrig i balans, kanske därför jag är vågen (stjärntecknet) för att jag måste hitta balansen själv. Eller så är det meningen att mitt liv ska vara i obalans?  but as I said to one of my friends, det blir vad jag gör det till!

Körde till jobbet idag, sen var de meningen att farmor skulle få bilen. Men när jag kommit fram till limhamn får jag ett sms där Jennie berättar att min plånbok är kvar på dagiset. Så bilen stannade hos mig tills imorgon så jag ska köra den till grandmother istället :) alltid skönt att slippa bussen, ha ha ha.
Nu ska jag starta huset fullt och chillaxa framför tvn, tror jag har gjort mig förtjänt av det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar