onsdag 15 juni 2011

Det BÖRJAR gå bra nu.

Idag jobb, sen lämnade jag bilen till farmor och i utbyte fick jag låna hennes sommarkort till bussen. Så nu kan jag ta mig gratis till jobbet utan en tanke på pengar.
Sen har vi beställt en ny frys&kyl som ska komma antingen imorgon eller på fredag. Så idag har vi passat på att tömma frysen (farmor fick ta hem maten och lägga i sin frys haha) och sen frostat av den. Sen flytade vi kylen en bit för att man lätt ska kunna flytta över maten till den nya.
Seeen fick jag städa golvet där de hade stått, inte rent kan man säga. Undra hur många som egentligen drar fram kyl&frys för att städa där under, INTE min familj iaf xD

Sist men inte minst.. inte för att avslöja för mycket inför kommande stunder så hade jag bara velat säga, - Det börjar gå bra nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar