måndag 27 juni 2011

Överallt och ingenstans

Jag är heeelt slut, mina ögon orkar inte mer. Fan tur att jag inte gick in och ställde mig i dushen, hade fan somnat där inne haha.
Började min dag på eductus, och när det var klart (efter en halvtimme??!) så drog jag hem. Läste lite tidningar, låg lite i solen och sen drog jag ner till Jennie på dagiset :) Vi skulle egentligen till entrè, men en av barnens pappa var sen så vi åkte hem ist. Sen följde jag med familjen till Ikea, sen mediamarkt och sen hem. Men känns som jag varit överallt och ingenstans ändå :S

Imorgon skulle jag egentligen träffat Helena, men hon ska dra med Olsson till stranden istället så det blir väl för mig att dra till gymmet. Dags att börja komma igång igen faktiskt, så det blir väl ett perfekt tillfälle då :)
Tv för min del nu, pusshaij!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar