fredag 17 juni 2011

Me lajkilajk!

Oh yes I do, en vecka till sen gillar jag det ännu mer. Just so you know ;)

"Sista" dagen på jobbet idag, och funderar otroligt mycket på vad mitt nästa drag ska bli.. Jag vill ju jobba utomlands, så funderar återigen på att dra ut som aupair i typ 3-6 månader och komma hem lagom till december igen. Typ i Spanien eller Grekland, hade varit najs. Ska nog även prata med Aby från Ecuador och se om inte de har något att erbjuda i en kort period.
Sen stack jag ut och handla mat med Emma och Sara, mamma är förvisso tillbaka från sjukhuset men hon är fortfarande påverkad av narkosen så hon får inte lov att köra bil. Sen nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa eller något, han skulle komma in från Danmark vid åtta tiden. Men han kanske väljer att ta taxi istället?!

Annars önskar jag er en trevlig fredag, så hörs vi imorgon igen! Pusshaij :D

1 kommentar:

  1. Glöm det Johanna Fast du drar INGEN stans så du är borta i oktober! SÅ glöm det! :O Hallå du septermber 20 jag oktober 20 HALLÅ man måste fira det ju!

    SvaraRadera