tisdag 7 juni 2011

Det är såhär det är i Sverige.

Jag vet att jag pratar mycket om att resa, men det är för att jag verkligen vill det juuue :(
Och som vanligt vet jag inte vart, hur eller när jag vill det. Ska iväg med Helenis på torsdag och kolla en sak, men blir det för dyrt eller det inte går så får jag hitta något annat jue. Såå jag kollar runt lite på sista minuten resor till Greece eller Turkey, någon som skulle vara intresserad av att hänga på? ;D
Ska kolla om det finns några super billiga resor till Ecuador också, för annars kanske jag ska satsa på det?

Annars hade jag bara tänkt att säga att jag har jobb tills nästa fredag, imorgon jobbar jag hos Linnèa och sen från torsdag till nästa fredag ska jag tillbaka till den förskolan jag precis varit på i 4månader. Så lite pengar får jag in i juli :)
Nu ska jag kolla runt lite på resor, sen blir det ett tidigt godnatt. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar