söndag 24 april 2011

Typiskt :(

Känns som man borde gå och lägga sig nu, att man ska jobba imorgon. Men det ska man inte, för man är LEDIG :D Fast förvisso, det är ju många som är lediga men lika skönt ändå. Solen ska fram så man kan ligga i gräsmattan hela dagen!

Idag har jag legat på balkongen i två timmar och försökt få lite färg på kroppen, tror jag lyckats lite iaf. Sen har jag sett när både Arsenal och MFF gjort sina livs värsta matcher (kanske inte värsta, men sjukt dåliga matcher). Lite besviken blev man ändå.. Sen blev det bigbrother. Trodde aldrig att jag skulle bli ledsen när rodney väl skulle åka, men fyfan. Hjärtat stannade ju. Tycker fortfarande att Katerina ska åka, fattar inte vad folk gillar hos henne -.-
Nu ska jag chilledilla, platta håret och göra absolut ingenting. Vi får höras på måndag igen ;D pusshaij.

1 kommentar: