söndag 10 april 2011

Ett veckoslut.

Söndag idag, och för er som inte förstår vad det betyder så säger jag det. DET ÄR MÅNDAG IMORGON! Helgen går så jävla snabbt, hinner fan inte göra någonting. Speciellt inte om man är sjuk 2 av 3 dagar xD 
Va ute med Emma och pappa innan idag, köpte nya skor eftersom mina svarta gått i sönder. Sen har de bara blivit film med Sara hela kvällen och bigbrother förståss. När Gry sa att bigbrother gått i 49 dagar så kom jag på att jag spenderat minst en timme, varenda dag (förrutom lördagar) i 49 dagar med att kolla på människor som sitter inspärrade i ett hus fullt med kameror. Det är fan inte klokt (no life, i know) ...

Men nu ska jag kolla en till film, sen ska jag sova. Kanske hinner somna innan också, vem vet. Men hoppas ni hade en trevlig helg och hoppas er vecka börjar bra :) pöööss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar