onsdag 27 april 2011

learn to love yourself, that's the greatest love of all.

Zuppish? ;D  det börjar närma sig den 8 maj nu, me lajki!
Annars jobb idag, de 9 ungarna fick det att låta och kännas som om de var minst 6 barn extra.. Men frammåt eftermiddagen så var det lugnt igen hehe. Sen hem och guess what? Jag har faktiskt inte sovit alls, proud!
Ska nog in och duscha nu, så er onsdag (det är onsdag idag :D) får fortsätta lika bra eller bli ännu bättre?! som den började imorse.

Ville också snabbt påpeka ATT jag vill ha pengar, jag vill tjäna så extremt mycket så att jag har råd att flyga utomlands& betala hyra/mat/räkningar/allt det där VARJE MÅNAD. Åååh vad det hade varit najs, hade shoppat sönder mig. Så mycket som står på min vill ha-lista, men måste spara om min höst ska gå som jag vill att den ska gå :(
Får kanske hitta ett helgjobb också, så jag får ihop liite mer? :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar