tisdag 5 april 2011

hade velat vara törnrosa för en vecka

Tjubbabubba! Jag har fan inte varit med om värre morgonar än som den va imorse. Holy shit i say. Vaknade som vanligt superduper trött men de brukar ju ge med sig efter ett tag, men icke sa nicke. Jag somnade på bussen på vägen till jobb, sen när jag väl skulle jobba så orkade jag inte.
Satt på soffan i baloo-rummet och bara kollade rakt fram praktiskt taget (nja, höll koll på att barnen inte skulle skada sig också) mer orkade jag inte. När barnen var för stimmiga och sånt så hördes min röst knappt och jag orkade fan inte ta i iheller. Usch, det vill jag inte uppleva igen ;o

Nu ska jag leta upp någon rolig komedi, sen är det bigbrother dags :) (väljer film istället för desperata hemmafruar fööör jag pallar inte reklamer längre).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar