torsdag 7 april 2011

easy come, easy go.

Har inte hunnit sätta mig ner och vila förrän nu, eller jo sov typ en halvtimme innan men det är också allt på denna jävla dagen. Det är fan inte ofta jag gillar torsdagar, och denna gillade jag defintivt iiinte!
Som min arbetskollega (usch vad vuxet ;D) Jennie säger: "vi borde döpa om avdelningen till skrik&panik". Ska det hålla på så, som det gjorde idag, länge till så kommer jag bli psykiskt sjuk.

Meeen, kom hem vid fem (31:an matchar inte alls mina tider), höll mig uppe en stund bytade om och sånt you know. Sen somnade jag dock tillslut, helt utmattad. När jag vaknade så va de panik igen, klä på sig fort som f.a.n och köra och lämna pappa som ska ut med jubbet idag. Soo i'm the driver, höhö. Sen har jag inhandlat lite mat som saknades i kylskåpet och nu äntligen hemma i lugn och ro.
Inväntar bigbrother så ska passa på att fixa min internetbank. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar