torsdag 28 april 2011

money must be funny in a rich mans world

För idag är det torsdag, och vet ni vad det innebär? Jo, det är fredag imorgon :D
Så sjukt snabbt denna veckan har gått, har knappt hunnit med. Sinnes.. Jobbat idag iaf, en relativt lugn och harmonisk dag meeen ändå inte höhö. Efter jobb stack man till banken (måste tillägga att bilen jag körde så mycket med innan gick i sönder, någonting med motorn, men min duktiga farbror har äntligen tagit tummen ut röven och fixat den :D) med mamma och sen fixade jag busskort för ytterligare en månad.

Har absolut inga pengar kvar på kontot, eller jo lite men det är inte direkt mycket. Och pengarna från försäkringskassan kommer inte förrän i mitten på maj skulle jag tro, så jag är screwed.
Tur att jag hittade laddaren till min mp3, annars hade jag inte kunnat träna tills jag köpt en ny. Använder musiken för att stänga ute allt runt omkring mig.
Men usch vad jag klagar, och fy vad detta inlägget kommer bli långt. Så avrundar nu och säger, pusshaij för denna tordagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar